Site Redactor

După ce au emis prețul penibil de 65 de milioane de euro, oficialii Ministerului Transporturilor au triplat acuma cifra, chipurile în urma unei evaluări facute de consultant pe bani grași.

 

Evaluarea s-a făcut oricum din birou, pentru că pe teren nu s-a văzut picior de consultant.

Ministrul Fenechiu nu și-a respectat promisiunea de a iniția discuții cu partenerii sociali înaintea elaborării dosarului de prezentare și a proiectului de contract de vânzare-cumpărare, în vederea includerii în acest document a unui acord social de natură a proteja salariații societății.

Pe lângă prețul de vânzare derizoriu, cifra de afaceri minimă impusă eventualului cumpărător (100 de milioane de euro pentru investitori individuali sau 30 de milioane de euro pentru investitori organizați în grup) este foarte mică. Anul trecut, statul bulgar impunea o cifră de afaceri de 400 de milioane de euro pentru operatorul național de transport feroviar de marfă, în condițiile în care această societate este mult mai mică decât CFR Marfă.

 

{edocs}documents/PrivatizareSNTFM/ANUNT04aprilie.pdf,100%,950{/edocs}